Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ciacho1985 z miasteczka Jordanów Śląski / Wrocław. Mam przejechane 45438.83 kilometrów w tym 6642.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.55 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

...

Czwartek, 23 stycznia 2020 · dodano: 23.01.2020 | Komentarze 2

Szybki test nowej lampki na tył w BUBku. 
Niestety poprzednia Axa RaySteady odmówiła posłuszeństwa - przestała podtrzymywać światło na postoju, To był już drugi ten model w Batavusie (poprzedni przestał działać całkiem). Mam ją też w Diamancie i tam cały czas działa i lampka i podtrzymanie. 
Zastanawiam się czy w tym przypadku nie miało to związku z bezpośrednim podłączeniem do prądnicy tylnej lampki, bo dziwnym trafem podtrzymanie przestało działać niedługo po tym... 
Nie do końca komfortowo czułem się stając chociażby na światłach na jezdni po zmroku, więc postanowiłem zmienić na inny model. 
Tym razem postawiłem na Busch&Muller Toplight Line Brake Plus - nie dość, że z podtrzymaniem, to jeszcze ze światłem stopu. Podobny model ma u siebie w BUBie Justynka (niestety aktualnie niedostępny...), ale bez stopu. Fajna, prosta lampka w wersji slim (naprawdę mega cienka!), a dwie diody świecą bardzo mocno. Dodatkowym plusem jest to, że po zatrzymaniu roweru podtrzymanie można wyłączyć (mało kiedy ta opcja zdarza się w innych lampkach). 
Jak działa STOP? Szczerze przyznam, że nie wiem, bo nie miałem jak zaobserwować :-) Jeżeli już jest, to niech działa i kierowcy widzą. Trochę zbędna opcja, dla mnie najważniejsze było dobre światło plus podtrzymanie, ale niestety to ostatnia aktualnie dostępna lampka B&M z tej serii. A szkoda. 


Kategoria Brzeg, Serwis, Test



Komentarze
Ciacho1985
| 20:53 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj "Spisek żarówkowy"...
Niestety chociaż najczęściej psują się typowe pierdoły, to naprawa jest nieopłacalna - albo brak części zamiennych, albo usługa na tyle droga, że jednak lepiej kupić nowe.
I tak to się, niestety, kręci.
Kolzwer205
| 22:53 sobota, 25 stycznia 2020 | linkuj Bezpośrednie podłączenie do prądnicy nie ma tu nic do rzeczy, nawet w większości rowerów podłączenie przez przednią lampę oprócz włącznika nie daje dodatkowego obwodu, czy zabezpieczenia. Wydaje mi się, że to po prostu masowa produkcja przyczynia się do pewnego niedbalstwa ze strony producentów, dawniej nie było aż takiego rynku zbytu dla droższych lamp. Mnie około półtora roku temu (po kilku miesiącach użytkowania) wysiadło podtrzymanie w lampie przedniej B&M Lumotec Classic T (reklamacja była pozytywna). W lampce B&M IQ Cyo T Premium senso plus, którą mam w trekkingu po dwóch latach, na wybojach pękło mocowanie (dokręcona obecnie kawałkiem blaszki). Wydawać by się mogło, że tak drogim lampkom znanego producenta nie mogło by się nic stać, a jednak. Mój znajomy posiada 8- letniego trekkinga użytkowanego codziennie z lampami AXA i B&M - działają do tej pory.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

Flag Counter