Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Ciacho1985 z miasteczka Jordanów Śląski / Wrocław. Mam przejechane 45438.83 kilometrów w tym 6642.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.55 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 76.40km
  • Teren 4.00km
  • Czas 03:16
  • VAVG 23.39km/h
  • VMAX 29.70km/h
  • Temperatura 11.0°C
  • Kalorie 948kcal
  • Podjazdy 116m
  • Sprzęt Rysiek
  • Aktywność Jazda na rowerze

Wrocław.

Czwartek, 30 stycznia 2025 · dodano: 30.01.2025 | Komentarze 2

Do pracy do Wrocławia i z powrotem na szkolenie z Riese & Muller. 
Bardzo ciekawe szkolenie produktowe pod kątem R&M, ale i całej branży i nie tylko. 
Pogoda świetna - sporo na plusie, nawet ponad 10 stopni miało być, wiatru tyle co nic, a słońca dużo. 
Ostatnie kilometry powrotne już po zmroku.
















W styczniu zaliczyłem też szkodlenie z Boscha, bardzo ciekawe pod kątem tego, w jaką stronę idzie całe do e-rowerowanie, aplikacji, ABS-ów itd :-) 






No i również w styczniu pożegnałem się z Diamancikiem... 




Komentarze
Ciacho1985
| 16:07 piątek, 31 stycznia 2025 | linkuj "Podzespoły w e-rowerach też coraz bardziej kompaktowe i lżejsze" - i cichsze. Bolączką Boscha są dość głośne silniki, próbują to zredukowac w nowych seriach jednym kołem zębatym nie stalowym, ale wykonanym z tworzywa. Nowy silnik SX jest faktycznie bardzo mały i kompaktowy, a do tego montuje się tylko na dwie śruby; nawet nie chcę wiedzieć ilu producentów ram miało wkurwa, że muszą przeprojektować całą linię oferowanych ram ;-)

"Za jakiś czas może w standardzie będzie na przykład wbudowany w rower moduł gps" - w e-bike to już jest. R&M już ma to w standardzie we wszystkich swoich rowerach, ale niestety na ich mapie Polska, to biała plama czy czarna dziura i tu jeszcze nie działa. W krajach Beneluxu czy w DE działa normalnie. Appka, wszystko fabryczne itd. Pierwszy rok jest bezpłaty, potem kosztuje ok. 200zł/rok.
Bosch też ma swój moduł GPS, ale jest sporo większy i dośc drogi, kompatybilny tylko z rowerowami nowymi ze SMARTem. Koszt podobny, pierwszy rok również "free"(w nowych rowerach).
Plus dochodzą jeszcze wszystkie inne kombinacje w stylu bikeTrax ( https://www.rowerystylowe.pl/p-12072/lokalizator-gps-do-rowerow-elektrycznych-bike-trax/w-29848/bosch-4-generacja-bez-smart ) - z tego sam korzystałem i działało nawet fajnie (appka na telefon z alarmem gdy rower się przemieści, dobrze trzymająca bateria itd), koszt bodajże 179zł za rok. Po sprzedaży Quipa mam go gdzieś nawet w szufladzie.
To było o tyle fajne, że widać było położenie roweru na mapie w telefeonie w czasie rzeczywistym wraz z zaznaczoną strzałką, w którą stronę rower jedzie. W razie kradzieży można fajnie śledzić złodzieja. Dokładość do 3-5m - sprawdzone!

To tak pod kątem elektryków i dedykowanych lokalizatorów GPS. Do rowerów "analogowych" (nie cierpię tego określenia) jest pełno ofert z dalekowschodnich stron.

A co do silników, to może uda mi się w ltym trafić na szkolenie Piniona - to jest dopiero coś...! :-)
( https://pinion.eu/en/ )

Kolzwer205
| 14:06 piątek, 31 stycznia 2025 | linkuj Podzespoły w e-rowerach też coraz bardziej kompaktowe i lżejsze. Za jakiś czas może w standardzie będzie na przykład wbudowany w rower moduł gps, który pozwoli odnaleźć go w razie kradzieży.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ypang
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

Flag Counter